štvrtok 9. januára 2014

101 vecí za 1001 dní, pokračujeme.

Začal nový rok a väčšinou sa nesie v duchu nových predsavzatí. Pôvodne som si chcela nejaké dať, ale potom som si radšej prečítala zoznam 101 vecí za 1001dní a predsavzatí mám habadej. Dlho som však o nich nepísala a zase sa mi niektoré podarilo vyčiarknuť, či posunúť takmer k finálnemu počtu.

Ísť jazdiť na koni 20krát (13/20)
Číslo sa vyhuplo o ďalších asi 8 jázd vyššie. Po pravde si presný počet nepamätám, ale tých 8 to bolo určite. Mala som v tomto smere krásne leto. Chodievala som jazdiť pomerne často a posledný víkend pred odchodom sme strávili s kamarátmi na jazdeckej dovolenke v horách na strednom Slovensku. Bola to jedna z mojich najkrajších dovoleniek vôbec a aj krásna rozlúčka so Slovenskom. Určite sa tam chcem ešte niekedy vrátiť, možno už aj ďalšie leto ;).



Navštíviť piváreň, kde točia aspoň 5 druhov pív a všetky ochutnať
Tak toto predsavzatie sa mi zatiaľ splnilo len z časti. Tu v Edinburghu je mnoho krčiem, kde točia mnoho druhov pív. Do jednej chodievame celkom s obľubou a tých píp je tam požehnane. Zrejme si začnem viesť zoznam, aké pivá ponúkajú a postupne ich všetky ochutnám :).

Ísť na niekoľkotýždňový/mesačný kurz cudzieho jazyka do cudziny
Toto predsavzatie som pôvodne myslela troška inak, ale nakoniec som v cudzine a dvojtýždenný intenzívny kurz angličtiny som absolvovala. V pondelok mi okrem toho začína večerný kurz dvakrát do týždňa na 3 mesiace. Ak sa mi do cieľového dátumu podarí ísť študovať cudzí jazyk ako jazykové prázdniny do nejakej teplej krajiny, čo bol môj pôvodný plán, fajn, ak nie, myslím, že som tento bod celkom dobre splnila.

Navštíviť 10 cudzích štátov (4/10)
Čísielká návštevnosti pomaly stúpajú. Počas leta som navštívila tri krajiny – Rakúsko, Česko, Chorvátsko. No a na jeseň som odišla do Škótska.



Osamostatniť sa od rodičov
Hoci o úplnom osamostatnení budem môcť zrejme hovoriť až o pár rokov, doma už nebývam. Už som sa aj akosi vnútorne zmierila s tým, že toto je akýsi definitívny krok z rodného hniezda, hoci mi rodičia takmer každý mesiac pošlú nejaký ten balíček a stále mám kopu vecí doma a svoju izbu. Už si však nažívame my dvaja s Vyvoleným.

No nie je ich síce až tak veľa splnených, ale po pravde som si myslela, že som na tom horšie. Na niektoré som aj celkom zabudla a predsa sa splnili.

2 komentáre:

  1. posledna fotka je naozaj uchvatna :) dufam, ze sa ti v tom Škótsku darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kone ...najkrajsie zvierata, musela to byt ozaj uchvatna dovolenka..

    OdpovedaťOdstrániť