piatok 19. júla 2013

Ako som začala s plnením 100 vecí za tisíc a jeden dní

Hneď na začiatok by som rada všetkým odporučila akékoľvek spisovanie plánov (hoci nie na každého to musí mať rovnaký vplyv ako na mňa samozrejme). Zistila som totiž po tých pár mesiacoch jednu podstatnú vec. Tým, že som si plány napísala, zoznam niekoľko krát na začiatku prečítala a ešte prvých pár týždňov poctivo aktualizovala a odškrtávala (nebolo však toho veľa) sa mi tie priania akosi dostali do podvedomia. Keď sa k bodom teraz po pár mesiacoch vraciam, aj som tak troška zabudla čo tam bolo, ich nevedomky plním. Ale pekne po poriadku..

Opäť zažiť disko, pretancovanú celú noc až do rána, náramne sa baviť a totálne sa zresetovať
Toto bol úplne prvý bod, ktorý som splnila. Podarilo sa mi ho splniť hneď na začiatku, kedy som zoznam mala ešte v hlave a zúčastnila sa retro party. Nielenže som sa perfektne bavila, ale vtedy aj totálne myšlienkovo zresetovala po úmornej bakalárke a skúškach. No klasické zresetovanie, v slovenskom slova zmysle, že by ma doniesli, lebo po vlastných by to nešlo, sa mi nepodarilo, ale vyčistenú hlavu som mala po tom večeri dosť. Vlastne zresetovanie prebehlo na akejsi vyššej úrovni s veľmi podivuhodnými zážitkami tej noci :)

  Spraviť štátnice na práve
Teraz sa to môže zdať ako banalita, respektíve samozrejmá vec, ale až také samozrejmé to nebolo. Ak ste čítali moje zbežné ponosovanie sa na školu a celé štátnice, viete, že sa mi to ani na prvý krát nepodarilo a zase tak ľahké to ani nebolo. No ale jeden z bodov odškrtnutý :) Kvôli tomuto jednému sa mi počas štyroch mesiacov akosi viac ani nepodarilo.


Spať pod hviezdami s Vyvoleným
Spanie pod hviezdami to úplne nebolo, ale blížilo sa to k tomu. Grilovali sme u Vyvoleného a napadlo ho ísť si ľahnúť na lehátka, bola hviezdnatá noc. Tak sme si tam ležali, rozprávali sa a pili vínko, sledovali hviezdičky, družice a lietadlá. Nejadna hviezda spadla, čosi som si želala, ale to neprezradím :) Ktovie, možno sa aj skutočné spanie podarí.

Naučiť sa nové návyky (1/20)
Naučila som sa až jeden nový návyk, ktorý je už teraz aj tak neaktuálny. Počas niekoľkých mesiacov som sa učievala denne aspoň dve hodiny. Počet hodín sa postupne zvyšoval a teraz sa znížil na nulu. Chcela som sa každý mesiac naučiť jeden návyk. Po tomto som to skúšala so skorým vstávaním, ale to sa mi akosi nepodarilo. Zrejme sa k nemu znova vrátim.

Prečítať 50 kníh (3/50)
Zatiaľ som stihla len tri, ak nerátam učebnice. Boli to knihy duchovného charakteru, ale celkom zaujímavé. Dve z nich boli rozprávania duší, teda ľudí v hypnóze, ktoré napísal jeden psychoterapeut a tretia s názvom Voľný pád, ktorá sa snažila príbehovou formou ukázať akési základy ako funguje zákon príťažlivosti večne omieľaný v spojitosti s Tajomstvom (ktoré je na mňa priveľmi materialisticky orientované) a vôbec na to, že každý z nás sme nejaký, inak reagujeme, rozprávame, dokonca slová iných počúvame. Možno ku knihám niekedy napíšem niečo viac. Momentálne čítam Atlas mrakov :)

Napísať 200 článkov (34/200)
Nakoľko píšem občas články pre nejakú tú firmu, tak sa mi ich podarilo zopár napísať. Škoda, že väčšina z toho počtu je naozaj pre firmu a nie pre môj blog.

Ísť jazdiť na koni 20 krát (3/20)
Pri tomto bode som si uvedomila, ako zapôsobilo podvedomie. Už som zabudla, že som si sem toto želanie napísala a zrazu som už bola jazdiť 3x a zrejme každý týždeň aj raz pôjdem. Tatko má v novej práci kolegu, ktorý má koňa a bude rád, ak bude niekto chodiť jazdievať. Náhoda je blbec (alebo skôr mudrc :D), pretože pred tým mi o rovnakom pánovi vravel môj Vyvolený, len pri učení som na to nemala čas, a to ešte skôr než tatko z bývalej roboty vôbec rozmýšľal odísť.



Zopár bodíkov zo zoznamu som vybrala a nanovo spísala na papier, pretože by som ich rada splnila ešte toto leto než na jeseň odídem. Tak uvidíme, čo z toho sa mi podarí :)

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. ďakujem, zase sa mi dačo podarilo, preto aj tá dlhá odmlka :) tak snáď čoskoro zosumarizujem :)

      Odstrániť