streda 22. mája 2013

Nezoštátnicovala som

Ďakujem veľmi pekne za držanie palcov od všetkých, ktorí si spomenuli, ale bohužiaľ som nespravila. Vytiahla som si jednu otázku, ktorú som nevedela a to bol kameň úrazu. Takže sa učím ďalej. Nespravilo nás v ten deň 9 kusov zo 17, takže dosť blbá bilancia...Len keď ja už nevládzem, mozog protestuje, nechce už vstrebávať nič a všetko zabúda. O dva týždne mám opravný termín, verím, že to vyjde. Och joj posledná skúška tejto školy a nie a nie ju zdolať. Keby som sa na to vyflákla, ale vkuse som sa učila. Asi mám dačo pochopiť a ja to ale vôbec nevidím..Čo som tým chcela...ešte bude chvíľu pauza na blogu, pretože večer po celom dni učenia (keby to šlo aspoň rýchlejšie) padám únavou...dúfam, vám sa darí lepšie.

5 komentárov:

  1. hlavu hore... zivot nam donesie vela prekazok...tuto prekonas verim tomu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak drzim palce dalej...ale nezvdavaj sa...toto sa prosto stava a o to viac sa budes tesit potom, ked to bude ok.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cafte kocky, velikanska vdaka za podporu, uz to mam stastne za sebou :D opat tretinu vyhodili, ale hlavne ze ja medzi nich uz nepatrim :) takze od piatku som po druhy krat Bc. a idu sa plnit sny :D velikanska vdaka za podporu fakt, myslela som, ze to nedam, ale podarilo sa...ved uz sa aj vrhnem na clanky a podobieham co treba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak obrovské gratulujem! :) A na záplavu nových článkov sa teším! ;)

    OdpovedaťOdstrániť