piatok 1. marca 2013

Doučené, dopísané...

...a vyše dva mesiace ubehli, čo som naposledy písala (až na rýchlostný článok o ja spravím.sk). Dnes som všetko nahrala do systému dala zviazať a už som si aj našla celkom očividné chyby, ktoré budú vo finálnej verzii, no ale tak čo už teraz s tým. Len veriť, že si to nikto nevšimne :)

Aby ste videli, čo som posledné mesiace robila, tak tu je malý zlomok, predovšetkým každého jedného dňa posledných týždňov.



Keby som si mohla povedať, že je koniec. No vlastne je jednej etapy, jedného z krokov k cieľu. K tomu o škole ma čakajú ešte tri kroky jedného veľkého obra :)

Keďže svoju školu vnímam ako inštitúciu, ktorá mi zničila všetky moje pozitívne ilúzie o štúdiu, zariadila aby som znenávidela čo študujem a postarala sa o to, aby som prehodnotila výber štúdia, hoci som po ňom túžila od malička, zistila som, že tento svoj postoj musím zmeniť. Aj toto je jeden zo spôsobov. Nech to už dopadne ako chce, ja som hrdá, že som prácu napísala, že som spravila všetky skúšky semestra a že mám vôbec možnosť študovať, pretože nie každý ju má. Ako vždy po skúškovom aj teraz sa hlási choroba, pretože telo spozorovalo, že môže na chvíľku vypnúť. Choroba je len varovanie, že niečo robíme zle a mne sa to moje telo snaží povedať už vyše roka. Asi som aj prišla na to čo, mojím prístupom k štúdiu ničím samu seba a preto s ním končím a nech si vymýšľajú aké chcú administratívne ťahy aby nás ešte viac preriedili.




Pesimizmus na záver náročného obdobia a ďalej idem pozerať optimisticky :)

3 komentáre:

  1. Do boja draha!! Mať tak tvoju pevnu vôľu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne knihy o.O .... aspon nieco pekne na studiu, ci?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No neviem či pevná vôľa alebo skôr zotrvačnosť :D
    čítanie na dobrú noc to nebolo, boli to zbierky zákonov z dvadsiatych rokov, ale tak nečítalo sa to zle, len si človek musel zvyknúť na vtedajšiu formu českého jazyka, ktorá troška inak "slovosledovala" :) ale knihy fakt krásne, len som sa bála, že sa mi listy rozpadnú medzi prstami :)

    OdpovedaťOdstrániť