piatok 6. januára 2012

Môj každodenný život


Začať sa dá každý deň, hneď ako vyjde slnko. Dnešok sa stal mojím začiatkom. Vďaka prečítanému a videnému za posledné týždne som zistila, že chcem zmeniť život, ktorý žijem. Môj život nabral čudný smer, ktorý som nikdy nechcela a preto som sa rozhodla, konečne s tým niečo spraviť. Nasledovné predsavzatia, alebo skôr samozrejmosti, ktoré sa stanú mojím životom chcem dennodenne plniť. Seriózne.



  • neposudzovať  a neodsudzovať – rešpektovať každého
  • nechcieť zmeniť iných – chcieť zmeniť samu seba
  • poučiť sa zo svojich chýb – poučiť sa z chýb iných
  • pracovať na sebe každý deň
  • prispieť k zlepšeniu sveta od seba samej
  • veriť v seba a svoje schopnosti - nezávidieť iným to čo ja nemám
  • neprikladať dôležitosť tomu, čo si o mne myslia iní – prikladať dôležitosť tomu čo si o sebe myslím ja
  • naučiť sa, že robiť chyby je výsada, nie slabosť
  • byť sama sebou – nebyť tým, čo chcú mať zo mňa iní
  • byť milšia k ľuďom, hlavne vo svojom okolí – nevylievať si zlosť z uplynulého dňa na tých najbližších (na nikom)
  • vážiť si každý názor, ktorým ma iný obohatil
  •  nebáť sa stretávať sa s ľuďmi
  • viac pomáhať, hlavne svojim blížnym
  • prejavovať city – ak cítim lásku treba ju vyjadriť, nech ju pocítia aj iní
  • snívať a robiť všetko pre splnenie snov – ale nezabudnúť žiť v prítomnosti
  • uznať pravdu, ak ju druhý má
  • nepovažovať sa za dokonalú, ale aj tak sa mať rada – nechcieť dokonalosť ani od iných
  • vylúčiť z väčšej časti z môjho života TV
  • zaujímať sa o názor každého
  • prestať počúvať svoje ego – začať počúvať srdce
  • pomôcť maminke s PC
  • viac upratovať a doma pomáhať – občas aj na úkor svojich vecí
  • nechcieť všetko hneď z večera do rána – naučiť sa trpezlivosti
  • venovať sa činnostiam, ktoré ma skutočne bavia a napĺňajú
  • učiť sa poctivo
  • žiť zdravo v súlade s ŽP - (vypínanie svetiel, neprekurovanie atď.)
Tieto predsavzatia som napísala dávno pred prelomom rokov 2011/2012, ale až teraz som sa rozhodla ich uverejniť. Niektoré sa darí plniť na iných stále pracujem. Ako som napísala ide skôr o každodenné samozrejmosti, než predsavzatia, ktoré sa snažím napasovať na každodenný život. Počas nasledujúceho obdobia sa budem snažiť popri iných článkoch písať o každom jednom bode. Budem písať o tom akým spôsobom sa mi podarilo splniť predsavzatie, či sa mi to vôbec podarilo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára