štvrtok 13. júna 2013

Májové radosti a starosti

Takže troška oneskorene ale predsa, štátnice za mnou a zase život...začnem pozvoľna s udalosťami uplynulých týždňov... 

 1.       Začínam mať všetko ale dosť na saláme...
      2.       Učím sa..



      3.       Učím sa a zabíjam čas čudnými konverzáciami

      4.       Prestávka v učení a výlet na motorke...záhorácke piesky sú najviditeľnejšie tam  kde   mali vojaci svoje   cvičiská, nanešťastie radšej sa tu po okolitých lesoch neprechádzať, pretože tam stále môžu byť zabudnuté míny...desiatky značiek pri ceste na to upozorňujú („pozor ohrozenie života“)...nakoniec tieto cvičné terče len dokazujú, čo tu asi vojaci zvykli robievať..




      5.       Vlastne peniaze sú bezcenné papieriky...asi si dám vyrobiť zlaté kocky :D
      6.       Neznášam sršne, ktoré ma nechcú pustiť do domu.
      7.       Uf desať hodín učenia alebo dvanásť? Už neviem...nevládzem
      8.       Konvalinky mi aspoň na stole rozvoniavajú...jediná radosť tohto dňa

    
      9.       Nečakaný výlet, aspoň troška slniečko...no ale som v riadnom sklze. (Habánsky dvor vo Veľkých Levároch...vraj moja rodina pochádza od Habánov..hm vraj :D)
  


      10.   Ach jaj to slniečko a mne sa pri tom nechce sediéť.
      11.   Bože ten dážď, ja by som len spala a spala, nanajvýš si čítala, ale nie právnické kecy..áááá 
      12.   Ráno cvičievam pozdrav slnku, je to super štart do nového dňa
      13.   Z toho učenia začínam byť zúfalá, asi nestíham
      14.   Zúfalstvo sa prehlbuje
      15.   Konečne som spravila za deň všetko čo som si naplánovala ale zrejme som chytila vonku pri učení úpal
      16.   Ovládam sa nanešťastie len v niektorých situáciách, v iných ešte nemám samu seba pod kontrolou...je to náročná cesta
      17.   Nestíham
      18.   Začínam mať všetkého plné zuby
      19.   Som už strašne vyčerpaná
      20.   Zdá sa, že sa mi v hlave vytvoril blok, ktorý bráni prijímať informácie..som vyčerpaná
      21.   Nezoštátnicovala som...o bože zase odznova, ja nevládzem
      22.   Včera som si dala s Vyvoleným troška do nosa, na uvoľnenie...bolí ma z toho hlava a nevládzem sa učiť
      23.   Pizza bola jediné potešenie dnešného dňa
      24.   Ja to nestíham...na čo som si dala prihlášku už na jún..
      25.   ...
      26.   ...
      27.   ...
      28.   ...
      29.   ...
 30.   ...

3 komentáre:

  1. A nakoniec si to dala, ešte raz kongrats! :)

    Pozdrav slnku by som aj ja mohla vyskúšať, hm, hm...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nakoniec hej :D je to fakt fajn vec, najprv som to cvičila z papiera, ale to nebolo moc dobré, keď som si to pozrela na youtub-e tak som zistila, že nie všetko cvičím úplne správne..ale naozaj to dodá energiu a je človek čulejší, ja vôbec mávam už teraz ráno asi hodinový rituál s pitím vody, cvičením a odšťavovaním :) pozri napr. toto k tomu pozdravu.. http://www.youtube.com/watch?v=s5KByD7Ri_0

      Odstrániť
  2. neuveritelne.toto stiha jedna zaneprazdnena slecna,ktora nic nestiha..este take pekne clanky..talent.klobuk dolu

    OdpovedaťOdstrániť