sobota 27. októbra 2012

Zmeny v živote/Zmeny na blogu


A tak som sa konečne rozhodla. Asi ste si všimli v mojich článkoch, že pričasto spomínam ako nič nestíham. Zistila som, že mám toho asi až priveľa. Stále mám pocit, že je život prikrátky a ja musím stihnúť tóóľko vecí, najlepšie hneď teraz, lebo potom už budem stará a nepoužiteľná. Hm zaujímavé to moje zmýšľanie a filozofia života, však? A tak som sa rozhodla, že svoje aktivity musím jednoducho zredukovať, určiť si priority a na všetko ostatné bude čas neskôr. Fakt je ten, že všetko naraz sa nedá, potom sa robia veci povrchne. Len keď mňa baví neustála zmena a preto skáčem od jedného k druhému. Takto sa však nič poriadne nenaučím!

Čo toto zamyslenie znamená pre môj blog?


Vďaka množstvu vecí sa mi stáva, že sa nedostanem k napísaniu článku ani počas niekoľkých týždňov, dokonca mesiacov. Mám však mnoho nápadov, ale aj toto zahltenie nápadmi na články má za následok to, že nenapíšem ani jeden. 


Preto na čas vypúšťam akékoľvek snahy na písanie vegetariánskych receptov, hoci mám už jedlá nafotené. Vrátiť k fotkám sa bude dať vždy.
  •  Nakoľko mám zdravotné problémy, s ktorými som sa rozhodla raz a navždy skoncovať, budem sa venovať tematike okolo tohto problému. To znamená, že si budem vo voľnom čase študovať literatúru a možnosti, ako sa liečiť bez liekov, keďže tie mi pomáhajú len na chvíľku a samotnú príčinu neriešia ;) O svoje poznatky sa podelím aj s vami.
  • Aby som do života prinavrátila poriadok, potrebujem začať žiť jednoduchšie. Okrajovo sa tomu venujem, ale zase ma len zahltia rôzne iné povinnosti a nenapredujem v tomto smere takmer vôbec. Takže toto bude ďalšia téma, ktorej sa pre teraz budem venovať aj v rámci blogu.
  •  Niekedy pred mesiacmi som si dala zopár predsavzatí. Napísala som k nim zopár článkov ako sa mi darí/nedarí pri ich plnení (články tu, tu a tu). Nuž a tam to aj skončilo. Toto bude posledná téma, ktorej sa chcem venovať a nájsť spôsoby, ako splniť všetky svoje predsavzatia zo zoznamu.
  • Ak ma niečo nenechá ľahostajnou v bežnom živote, podelím sa o túto skúsenosť, ako som to robievala doteraz, ale to je len okrajová téma.

Všetko ostatné pre zatiaľ nechávam ležať popolom z dôvodu, že nič nestíham a v prvom rade musím vyriešiť seba, uzdraviť sa, zatriediť si čas, začať žiť jednoduchšie a až potom sa môžem sústrediť niekam inam. 

Len pre info, ak vás v prvom rade zaujímalo moje dobrovoľníctvo. Do detského centra stále chodím, ale ešte som sa nespýtala, či môžem uverejňovať fotky aj na svojom blogu a sem – tam o deťoch a našich aktivitách napísať. Aj túto tému pre zatiaľ vypúšťam, nakoľko potrebujem usporiadať najprv svoj život. Ľudským právam sa venujem aj naďalej, skôr ale zatiaľ z pozície teoretickej, nakoľko som sa rozhodla v prvom rade si o nich čo najviac naštudovať, keďže sa im chcem možno v budúcnosti venovať po profesijnej stránke a momentálne som na vysokej škole, kde chcú teoretické vedomosti, ktoré ma môžu posunúť do budúcej praxe. Viacej pre zatiaľ rovnako nestíham.

Takže toľko k mojim prestávkam a momentálnym ústredným témam, ktoré potrebujem vo svojom živote a teda aj na blogu vyriešiť. V konečnom dôsledku som sa až tak veľmi neodchýlila, stále hľadám cestu, ktorá je cieľom ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára