nedeľa 2. novembra 2014

Test ktorý ti napovie niečo o tebe :)

Našla som takýto zaujímavý test, ktorý vypovie dačo o nás :)

 Vezmite si pero a papier a hneď odpovedzte na otázky, najlepšie prvé čo vás napadne. Nečítajte si otázky pred vyplnením testu pretože odpovede by mohli byť skreslené (takže žiadne najprv prečítanie článku a potom vyplnenie, respektíve v takom prípade pre vás nebude mať žiadnu výpovednú hodnotu :)). Napíšte prvé pocity, ktoré vo vás situácia evokuje.


Tu je test:

1. Pozeráš na more. Čo cítiš?  Sústreď sa výlučne na prvý dojem. Ak to potrebuješ lepšie precítiť, zavri na chvíľku oči…
2. Kráčaš lesom a pozeráš na zem. Zapíš, čo cítiš.
3. Ako sa cítiš, keď pozeráš na letiace čajky. Použi prvé, čo ti napadne.
4. Ako sa cítiš pri pohľade na stádo koní? Zapíš odpoveď bez veľkého premýšľania.
5. Si na púšti, stojíš pri múre, v ktorom je malá dierka. Cez ňu vidíš oázu na druhej strane. Čo urobíš?
6. Ešte stále si na púšti, úplne vyčerpaný. Odrazu uvidíš krčah s vodou. Čo urobíš? Zapíš hocijako banálne konanie.
7. Stratil si sa v lese, je večer a vidíš dom s rozsvietenými oknami. Čo urobíš?
8. Si v hmle. Čo urobíš? Zapíš svoje konanie.
Vyhodnotenie nájdeš o kus nižšie.



















vyhodnotenie:
1. Tvoj postoj k životu, citom a pocitom.
2. Ako sa cítiš v svojej vlastnej rodine.
3. Tvoj postoj k ženám.
4. Tvoj postoj k mužom.
5. Tvoja základná životná stratégia a životný cieľ. Spôsob, akým riešiš svoje problémy.
6. Aký prieberčivý si v sexuálnom živote. Výber partnera.
7. Tvoja pripravenosť na manželstvo.
8. Tvoj postoj k smrti.

zdroj: eprakone.wordpress.com


3 komentáre:

  1. super :) trefny test, vacsina odpovedi samozrejme sedi (aj ked som sa tomu v prvy moment branila :) LenkaM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavý test :-) Dobre som sa pobavila na niektorých svojich odpovediach, keď som videla vysvetlenie, ale má to niečo do seba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že bolo o zábavu postarané :D priznám sa aj ja som sa celkom pobavila na svojich ale aj zhrozila :)

      Odstrániť