štvrtok 2. januára 2014

Edinburghské Vianoce v obrazoch

Už v minulom článku som písala, že tohtoročné Vianoce boli iné ako tie ktoré poznám odjakživa. Trávili sme ich len ja a Vyvolení, ďaleko od domova. Ťažko hodnotiť či boli horšie alebo lepšie, boli iné a pravdu povediac hoci som ich trávila s mojim drahým, čo bolo pekné, dúfam, že ich budem tráviť o rok doma, najlepšie aj s ním. Predsa doma je doma a hoci som tu rada, isté dni v roku by mali byť strávené práve tam. No ale dosť nostalgie. Tu je zopár fotiek, aby ste si vedeli predstaviť čím boli Vianoce iné ako doma a čím možno troška podobné.


Skutočne ma tu uchvátila krásna výzdoba.






K Princess street pribudlo koleso podobné Londen eye v Londýne.



Vianočné trhy podobné ako u nás, plné všakovakých somariniek, dobrôt ale aj občas užitočných vecí.




Záhadou a prekvapením pre mňa bol cirkusový kolotoč, ktorý tvoril jednu z dominánt Vianočných trhov. Samozrejme nechýbali škótsky gajdisti a notoricky známe melódie zo Statočného srdca či Posledného mohykána.


Aj my sme sa vybrali pobrusliť na umelom ľade. Nuž ja som sa aj zopár krát dokolečka povozila a Vyvolený s odretou nohou čakal v šatniach. Ale aspoň pekné fotky sme si odtiaľ odniesli.



Som aj zabudla, že som mala okrem Vianoc meniny. Vyvolený docupital s kyticou a tak sme naaranžovali pravú komunistickú pohľadnicu :D. 






2 komentáre:

  1. och aka krasna vianocna vyzdoba!! vzdy som chcela prezit aspon jedny Vianoce v zahranici... niekde, kde to prehanaju s vysvietenim .XDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá výzdoba tu bola naozaj krásna, aj všade hrali notoricky známe vianočné pesničky...ale predsa tu niečo chýbalo..ale o tom som sa zmieňovala už v poslednom článku...ale hej musím priznať výzdoba stála za to :)

      Odstrániť