nedeľa 28. augusta 2011

Neľakajte sa pre formu môjho blogu :)

Ak by sa náhodou niekto našiel, kto predsa narazil na môj blog, prosím, nech Vás neodradí jeho úprava. Je to môj prvý vlastný blog. Ešte jeden vediem na sme.sk, ale to sa nedá porovnať, keďže viac menej všetko za mňa rieši prevádzkovateľ, teda SME. Ešte sa učím, ako a čo, kam pridať, preto je možné, že chvíľku potrvá, kým dám akú takú formu tomuto blogu. Aj to je dôvod, prečo články zatiaľ nerozdeľujem do viacerých kategórií, veď ich tu ani ešte toľko nemám aby som mohla rozdeľovať :), prečo pôsobí tak fádne a nezaujímavo, prečo sa nesie len v bielo - modrej farbe. Preto prosím o zhovievavosť a trpezlivosť, články, ktoré ste si mali možnosť prečítať sú stále ešte len pokusom, ako nájsť cestu, o čom vlastne chcem a budem na tomto blogu písať. Najprv som mala jasnú predstavu, ktorá sa akosi rozplynula, keď som zistila, že tých vecí o ktoré sa chcem podeliť je trošku viacej. Dúfam, že časom nájdem správnu mieru, cestu, ako nájsť tie ústredné témy, ktorým sa budem chcieť venovať  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára